Týdenní objednací snímač
Univerzální místo pro styk strávníka se systémem Kredit. Přiložte svoji kartu k objednacímu snímači, do vzdálenosti 1–5 cm a po pípnutí ji oddalte. V případě, že se na snímači objeví cokoliv jiného než vaše jméno, navštivte pokladnu systému Kredit. Zobrazí se vaše jméno a hlášení ‚Žádné objednávky‘, nebo první z vašich objednávek.
Pořízení objednávky
Modrými tlačítky zvolíte den, na který chcete objednat, žlutými druh jídla a bílými čísly alternativu požadovaného jídla. Na displeji se objeví hlášení Poznamenáno. Pokud chcete objednat víc, než na týden dopředu, je potřeba modré tlačítko s požadovaným dnem stisknout 2x (3x, 4x), objednat možno až na měsíc dopředu. Pokud chcete více objednávek, uvedený postup zopakujte. Objednání jídla z burzy je stejné - modrým tlačítkem volíte dnešní den. Když je něco v burze, systém vám dovolí objednat.
Zrušení objednávky
Pokud máte objednávky, po přihlášení se vám na displeji zobrazí první z nich. V seznamu objednávek se pohybujete červenými tlačítky. Po vybrání objednávky stiskněte zelené tlačítko Volba, až se na displeji objeví nápis Zrušit. Tuto volbu potvrďte červeným tlačítkem E. Na displeji se objeví hlášení Poznamenáno.
Poskytnutí objednávky do burzy
Pokud máte objednávky, po přihlášení se vám na displeji zobrazí první z nich. Do burzy lze poskytnout objednávku, kterou již nelze zrušit. Po vybrání objednávky stiskněte zelené tlačítko Volba, až se na displeji objeví nápis Do burzy?. Tuto volbu potvrďte červeným tlačítkem E. Na displeji se objeví hlášení Poznamenáno.
Na závěr objednávání znovu přiložte kartu k snímači. Pokud je všechno v pořádku, na displeji se objeví nápis Přijato. Pokud požadavky nejsou realizovány, je vysvětleno proč.
Typy jídla
SNÍDANĚ | - neobjednává se, prodej dle aktuální nabídky přímo v bufetu menzy |
OBĚD | - objednávky na příští pracovní den do 14:15 hod. |
VEČEŘE | - objednávka hotového jídla, večeře |
SPECIÁL | - objednávka minutky |
Zpět na stránku Objednávka v menze.